Minggu transisi yang dijalankan selama 3 minggu yang bermula pada 4.01.10 baru saja berakhir semalam 22.01.10. Aktiviti yang dijalankan semasa minggu transisi lebih kepada memberi input kepada para peserta tentang pengalaman awal ke sekolah yang mencakupi kemahiran pengurusan kendiri seperti mengemas diri dan membersihkan bilik darjah. Kira-kira 148 orang murid yang mendaftar ke tahun satu pada tahun ini.

Secara keseluruhannya semua murid kelihatan gembira dan bersemangat untuk bersekolah. Namun seperti kebiasaannya pabila melayani karenah murid-murid tahun 1, akan ada kejadian yang perlu dihadapi oleh mereka yang bergelar guru seperti murid terbuang air besar dalam seluar, menangis nak balik dan tidak kurang juga ada yang tidak mahu masuk ke dalam bilik darjah. Namun semuanya ini merupakan asam garam dalam kehidupan yang namanya alam persekolahan.



Murd-murid tekun mendengar ucapan Guru Besar



Wajah-wajah si kecil.



Barisan penerima anugerah dari kiri Mohd. Afiqri, Anugerah Ketrampilan Terbaik; Hajar Syamimi, Penolong Ketua Kelas; Mohd. Nizam, Ketua Kelas;
Sh. Alleeya, Anugerah Rakan Pembimbing; Nor Afiifah, Anugerah Disiplin Terbaik.



Murid-murid Tahun 1 Kuning 2010

Posted by sitiaminahyaman on Saturday, January 23, 2010
categories: | edit post

0 comments

Post a Comment

...Selamat Datang! Ahlan Wa Sahlan Wa Marhaban Bikum...

Salam

Rasulullah (Hijjaz)

Muallim (Sami Yusuf)

Jam

Ziarah

My Family

My Family

Followers